Ando obcecada por esta música.
"Mmmmm H-eight ... is the one for meIt gives me all i need And helps me co-exist With the chill You make me sick Because i adore you soI love all the dirty tricks And twisted games you play On me Space dementia in your eyes and Peace will arise And tear us apart And make us meaningless again Mmmm, yeah You'll make us wanna dieI'd cut your name in my heart We'll destroy this world for youI know you want me to Feel your pain Space dementia in your eyes and Peace will arise And tear us apart And make us meaningless again Ooooh..." Muse
E é impossível não me ver naquela propaganda do Dior, Midnight Poison. :)
Hoje me dei o direito de não escrever algo existencial.
Assinar:
Postar comentários (Atom)
Nenhum comentário:
Postar um comentário